Cine sunt?

Probabil, dacă ai accesat această pagină, eşti curios / curioasă să ştii de ce am creat acest blog.

Scopul meu aici, pe internet, este să transfer cunoştinţe, să leg proiecte şi să creez oportunităţi.

Pe acest blog vei putea găsi articole despre:

  1. Marketing-Management general
  2. Industria sportivă din România
  3. Instrumente de management (ERP,CRM, SIAD ş.a.)
  4. E-commerce
  5. SEO
  6. Soluţii IT de business

Din câte ai observat deja, sunt pasionat de foarte multe subiecte. Dar, mare parte dintre acestea au o oarecare legătură. Greu de crezut, dar detaliez în cele ce urmează.

Marketing-Management

Este foarte clar că, nu poţi separa marketingul de managementul superior al unei organizaţii.

Viziunea de marketing a unei companii este creată la cel mai înalt nivel. Problema realităţii de azi este că nu le poţi cunoaşte pe toate. Va trebui să absorbi cunoştinţe din alte surse. Apoi, va trebui să înţelegi că marketingul este aplicat de fiecare om dintr-o companie, nu doar de către cei din departamentul de marketing.

  • Cercetări de marketing
  • Strategii de marketing
  • Analiza pieţei
  • Branding
  • Managementul marketingului
  • Proiectele de marketing
  • Planificarea de marketing
  • Sinergia resurselor corporaţiei

Industria sportivă

Iubesc atletismul şi îmi doresc să pot contribui alături de cei din jur pentru a schimba condiţiile de antrenament şi pentru a crea evenimente interesante.

  • Marketing Sportiv
  • Management Sportiv
  • Management financiar al entităţilor sportive
  • Comunicare prin şi pentru sport
  • Organizarea evenimentelor sportive
  • Responsabilitate Socială Corporativă prin sport

Instrumente de management

Se putea să nu fie vorba despre IT? 🙂

Afacerile sunt tot mai complexe, iar informaţiile tot mai abundente. Complexitatea deciziilor creşte cu fiecare iteraţie, aşa că utilizarea de instrumente este imperativă.

  • ERP – Enterprise Resource Planner
  • CRM – Customer Relationships Management
  • SIAD – Sisteme informatice de asistare a deciziilor
  • BI – Business Intelligence
  • Big Data & DWM – Data Warehouse Management
  • Instrumente de lucru

E-Commerce & SEO

Este un hobby, dar devine un job. Comerţul online nu mai este de multă vreme viitorul, ci prezentul.

Motoarele de căutare (Google, Yahoo, Bing ş.a.) sunt surse importante de trafic. Un bun strateg de marketing ştie cât este de important să te găsească persoanele care caută rezolvarea unei probleme.

  • Strategii de E-Commerce
  • E-commerce pentru sport
  • Dezvoltarea unei afaceri online
  • SEO pentru afaceri
  • SEO prin sport
  • SEO pentru e-commerce

Îţi voi scrie din calitatea de specialist în câteva domenii şi îţi voi prezenta exemple din proiectele mele.

În prezent sunt:

  1. Director General la Cristal Invest International, agenţie de consultanţă în marketing online.
  2. Consultant de marketing la Maart Consiliere Afaceri pentru magazinul lor online de echipamente IT business to business.
  3. Fondator al evenimentului ASE Student Run – cros destinat studenţilor şi elevilor din Bucureşti cu peste 80 de voluntari înscrişi,
  4. Project Manager la Sports Business Academy – prima academie de marketing şi management sportiv din Europa de Est şi ambasador oficial în România al Leaders in Sport.
  5. Președinte al Asociaţiei Municipale de Atletism din Bucureşti din noiembrie 2017
  6. Maratonist, atlet de performanţă, campion naţional la maraton, tineret echipe 2016, multiplu medaliat la Campionatele Naţionale Universitare de marş pentru Academia de Studii Economice din Bucureşti.
  7. Am fost Manager de Marketing al clubului istoric de fotbal AFC Venus 1914 Bucureşti. Recomand evenimentul pentru copii: Cupa Venus-Decathlon.